HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Legacy 200 ostaminen

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Hanttu
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Marras 2019, 07:52

Legacy 200 ostaminen

ViestiKirjoittaja Hanttu » 29 Marras 2019, 08:05

Tervehdys subaru-harrastajat.

Nyt olisi pitkästä aikaa ajatuksena päästä nauttimaan nelivedon ylivoimasta ja bokserin popotuksesta. Tarkoituksena hankkia legacy 200 eli gen 1 legacy EJ20G koneella.

Kysyisinkin nyt tietäjiltä, mitä pitäisi erityisesti tarkistaa tai huomioida kun käyn katsomassa ja koeajamassa kyseistä autoa? Siis normaalin ruosteen ja kuluneisuuden lisäksi.

T. toivottavasti tuleva jäsen :driving:

Avatar
-teme-
Jäsen
Viestit: 1153
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 06:28
Paikkakunta: Kuopio

Re: Legacy 200 ostaminen

ViestiKirjoittaja -teme- » 29 Marras 2019, 17:40

Kk-laakerit kannattaa kuunella, käynnistäessä jos pitää mitään ylimääräistä kalkatusta ja kuten n. 3000rpm paikkeilla niin aika varmaan kiertokangen laakerit
Ikinä ennen ei oo sattunut, ja taas tapahtu

Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 440tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99

Reetuhai2
Jäsen
Viestit: 1090
Liittynyt: 28 Tammi 2015, 20:32
Paikkakunta: Vihti

Re: Legacy 200 ostaminen

ViestiKirjoittaja Reetuhai2 » 29 Marras 2019, 22:05

Mitä noilla nyt ajanu, ni eipä niissä mitään ihmeellisiä oo ollu. Tyypillistä subarua että kuumana voi öljy kärytä, ku öljy tihkuu venakopista pakosarjalle. Jos on enemmän ajettu, nostajat hyvin todennäkösesti vähä naputtelee kylmänä. Siittä ei kannata huolestuu, mutta jos ne lämpöselläki koneella naputtaa, se on huono. Öljynvaihto autto omassa, castrollit ei tykänny tosta koneesta. Subarun tyypillinen paikka, takakelkka kannattaa kattoa että on ehjä. Eli missä on takatukivarret kiinni. Kuumalla koneella kattoo että kupliiko paisarissa, jos kuplii ni pahvivikaa pukkaa. Kk-lakru vian kyl kuulee tyhmäki. Mitään pahaa sanottavaa en noista keksi, ainoostaan vakkarin puuttuminen, ja sedanissa ilmastoinnin puute :biggrin:

Ja kyllä, talvella on hauskaa. Voi myös olla liian hauskaa, terveisin takanavasta irti repeytyny iskarinkorva. :driving-girl:


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa