Rexar kirjoitti:Outbackia nähnyt liikenteessä siellä täällä ja tiloja olen yrittänyt kuikuilla katsoa, netistä tästä löytyykin jo paremmin kuin tekniikkapuolesta. Mihin autoon vertaisitte tiloiltaan Outbackia, joku on verrannut Mondeoon ja joku on tiloja kehunut tilaviksi. Miten vertaisitte esim. MB E farkkuun, siihen tiloiltaan tietenkin häviää, mutta onko ero suuren suuri esim. tavaratilaltaan? Mahtuuko Outbackissa matkustamaan 4-henkinen perhe ilman suurta tuskastumista, onko kokemuksia
Rexar kirjoitti:Mutta mitä ajattelette, voiko tuollaisessa tiivisteen palamisessa/vuodossa tulla jotain isompaa vauriota, joka tulisi vastaan sitten tässä vuosien varrella?
Rexar kirjoitti:Ruostumisesta olen myös lueskellut, tämä yksilö kuulemma pitäisi olla ns. ruosteeton, mitkä paikat ruostuu pahiten? Ja auto on siis kauempana, niin katsomaan en vielä ole päässyt.
Rexar kirjoitti: Tiloiltaan tosiaan Outbackeja olen kuikuillut milloin parkkipaikoilla niitä olen nähnyt, sekä kuvista, niin tavaratila vaikuttaisi aika matalalta, allekirjoitatteko tätä? Jostain lueskelin että johtuu tosiaan nelivedon rakenteesta takana tms. Ainakin "koiraverkko" tuohon pitäisi ehken laittaa, niin tavaratilaa voisi hyöhyntää ylemmäs. Mistä löytyisi kohtuuhintaisia verkkoja/kaltereita, kun mitä katselin, niin aika hinnakkaita nuo malliin suunnitellut kalterit on (200e-250e). Toki jos jostain käytettynä saisi.
Rexar kirjoitti:Miten tuota kansihommaa voisi noin niinkuin koeajolla ja tarkastelulla tsekata, ainakin, ettei nyt mitään öljy-/nestevuotoja päällepäin ja pohjassa näy, tuskin oikein muuten?
Rexar kirjoitti:Sitten noista umpioista, niistä löysinkin hyvän ketjun myöhään eilen kun tätä foorumia selailin. Huolestuttavalta vaikutti, että niinkin monista mennyt valotehoja lyhyistä valoista. Ja mikä pahinta, niin kuulemma siis uudet umpiot maksaa jopa 2000e-2500e Tai sitten umpioiden huolto ulkomailla muutamia satasia. Eikö Suomessa mikään liike noita kunnosta tai eikö tosiaan Outbackiin löydä jotain muita tarvikeumpioita tms.?
Rexar kirjoitti:Miten käytännössä tuon valotehon voisi autoa tarkastellessa todeta, jos ei ns. uutta vertailuautoa ole vieressä? Voiko umpion sisälle lampulla katsottaessa todeta hilseilyä tms.? Ja kun ei tuollaisen valotehosta ole kokemusta, sekä jos koeajo tapahtuu valoisaan aikaan tai korkeintaan hämärässä?
3AHG kirjoitti:Pieni kolina edessä tarkoittaa subaruissa 99% varmuudella vakaajan heloja, 15e/kpl marmorilla ja helppo vaihtaa.
subbaru 2010 kirjoitti:Moro itsellä kuuluu edestä molemmin puolin kolina, esim lumisellatiellä jossa rattorin renkaiden jättämät urat, niin jatkuva kolina kuuluu, kun siinä ajaa, oliskohan syynä nuo vakaajanhelat? onko edellä mainittu osa kyseessä:Subaru Part No.: 20420XA000?
yason kirjoitti:subbaru 2010 kirjoitti:Moro itsellä kuuluu edestä molemmin puolin kolina, esim lumisellatiellä jossa rattorin renkaiden jättämät urat, niin jatkuva kolina kuuluu, kun siinä ajaa, oliskohan syynä nuo vakaajanhelat? onko edellä mainittu osa kyseessä:Subaru Part No.: 20420XA000?
Jos tuollaisella osuudella hilpaset jarrua kevyesti ja kolina katoaa, syynä on välys satuloiden liukutappien ja niiden porauksien välillä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa