Kestotestissä on havaittu, että matkustajan turvatyynyn panos voi vaurioitua kuumassa ja kosteassa. Tätä ongelmaa on havaittu autoissa vain Etelä-Amerikan markkinoilla. Vaikka on epätodennäköistä, että ongelma tulisi koskaan esille Euroopassa, haluaa tehdas, että kaikki tämän sarjan panokset vaihdetaan, teidän turvallisuutenne vuoksi.
Tämä on ennakoiva kampanja, joten autollanne on turvallista ajaa ennen ja jälkeen panoksen uusinnan.
Sandman1 kirjoitti:Tulee halvaksi Tskatalle...
eki75 kirjoitti:Joo 3 legacyyn(08) tuli apparin tyynyn patruunan vaihto.. yksi on kyllä varaosina, tarviikohan siihenkin vaihtaa..
mutta propsit siitä että läheistyivät kirjeellä jokaista autoa..
Tomcat kirjoitti:Ja kohta alkaa jarrukatkasin jumppa..."muutamalle" Subarulle.
jussi10 kirjoitti:Forester 2013, tuli kanssa venttiilinjousien vaihto kutsu. Työhön on varattu pari päivää, kun kys. liike ei ole ennen tehnyt.
himppu kirjoitti:Itselle tuli maahantuojalta kirje, jonka mukaan tehdas selvittää Subaruiden nykyistä kuntoa (oma 2006 Forester XT).
Onko muille tullut vastaavia? Tarkastuksen tekee maksutta merkkiliike.
Oliko @-teme- minkä ikäinen outback sulla tai teillä molemmilla km lukema millainen. Lähinnä kiinnostaa ratkaiseeko vm/km tässä jos ovat kilsat trafilta saaneet esim. Katsastuksen yhteydessä-teme- kirjoitti:himppu kirjoitti:Itselle tuli maahantuojalta kirje, jonka mukaan tehdas selvittää Subaruiden nykyistä kuntoa (oma 2006 Forester XT).
Onko muille tullut vastaavia? Tarkastuksen tekee maksutta merkkiliike.
Liekkö samaa asiaa koskee tuo outbackin kutsu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa