Rontti88 kirjoitti:Mikähän ihme tossa Subarussa on työntää paisariin nesteet ja sit rupee lämpöjä nostaa?
Uuden syylerin siis vastaikään vaihdoin vanhan vuotavan tilalle. Voisko olla ilmaa jossain? Termari hajonnu? Tukos? Vesipumppu?
Tulikuumaa tulee kapiniin lämmitykseltä kyllä ainakin. Nesteet pysyy omissa lokeroissaan. Ei hävitä nesteitä muualle kuin tonne paisariin työntää. Ei savuta mitenkään poikkeavasti ja vedot on tallella. Syylerin ylävesiletku on kuuma ja alaletku kylmä.
Korkit vaihoin syylerille uudet 1.3bar syyleri ja se toinen ylempi 1.1bar korkit. Vanhoillakin kokeilin niin ei pelaa niilläkään.
Ohjaustehostimelle tuliko erillistä jäähdytystä? Kun se tehostimenpumppu vetelee viimesiään ja on uusi jo tulossa.
Jakohihnan vaihto alkaa kans olla kohta, niin voiko sekään vaikuttaa jos on jotenkin "löysällä?
Miten tarkkoja nuo yleensä on ton ilmauksen kanssa?
Matkaa jos ajaa esimerkiksi ja lämpö lähempänä nollaa. Kaupunki pyörityksessä ja helteellä alkaa temppuilemaan. Molemmat tuulettimet toimii.
Auto Subaru Impreza 2.5 awd WRX 2006.
mechanix kirjoitti:Ei muuta kone ajamalla lämpöseks ja tähyilemään kupliiko paisarissa kone käynnissä. Jos kuplii niin kansipahvit menny.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Tarkoitatko paisarilla sitä metallista "keruusäiliötä" vai sitä muovista kaulaa missä L ja F ja johtaa siihen pyöräkaaren sisällä olevaan "reserve" säiliöön?mechanix kirjoitti:Ei muuta kone ajamalla lämpöseks ja tähyilemään kupliiko paisarissa kone käynnissä. Jos kuplii niin kansipahvit menny.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Jostain luin niin just tosta säiliöstä käytettiin tota keruusäiliö nimitystä. Turbolta tulee letku just siihen suoraan. Ja sitä ei tosiaan kannata kuumana tai paineisena avata.mechanix kirjoitti:Paisuntasäiliö toimii niin että kuumana paineen alla järjestelmä työntää nestettä paisariin ja jäähtyessään imee sitä sieltä pois. Jos siellä kuplii niin yleensä kansipahvi moro tai järjestelmässä on vielä reilusti ilmaa, yleensä tuo ensin mainittu.
Turboissa on tuo vihreällä merkattu reservoir tank ahtimen vesikierron takia, sitä jostain syystä lähes kaikki kutsuu paisariksi vaikka se ei sitä ole millään muotoa vaan osa suljettua jäähdytysjärjestelmää.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Reetuhai2 kirjoitti:Kyl se pahvilta kuulostaa rontillaki. Ainaki legacylla ihan samat oireet ja toiminnat, seka kuplat paisarissa.
Ootko katsonut kuumasta koneesta? Kylmänä pulputus ei välttämättä näy ellei ole jo ihan morjens.Jondos kirjoitti:Itsellä samanlainen ongelma nyt farkku -96 Gt-b:n kanssa. Puskee paisariin nesteet ja sieltä sitten tulee jonkin verran yli. Kuplia ei kuitenkaan paisarissa näy ja koitettu ilmat saada pihalle. Miten tarkkaa tuo ilmaus on? Keula oli tunkilla niin korkealla kuin sai vaan nostettua ja auto kävi hyvän tovin. Termostaattikin vaihdettu mutta siitä ei ollut kiinni.
Jakopään remppa on edessä ja siinä vaihdetaan sitten vesipumppukin niin sekin tulee tässä vielä testattua.
Matway kirjoitti:Ootko katsonut kuumasta koneesta? Kylmänä pulputus ei välttämättä näy ellei ole jo ihan morjens.Jondos kirjoitti:Itsellä samanlainen ongelma nyt farkku -96 Gt-b:n kanssa. Puskee paisariin nesteet ja sieltä sitten tulee jonkin verran yli. Kuplia ei kuitenkaan paisarissa näy ja koitettu ilmat saada pihalle. Miten tarkkaa tuo ilmaus on? Keula oli tunkilla niin korkealla kuin sai vaan nostettua ja auto kävi hyvän tovin. Termostaattikin vaihdettu mutta siitä ei ollut kiinni.
Jakopään remppa on edessä ja siinä vaihdetaan sitten vesipumppukin niin sekin tulee tässä vielä testattua.
Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa