En kyllä ilmauksesta tiedä, koskaan ei oo tarvinnu sellasia tehdä jos se edes on mahdollistakaan. Käytetyn kiristimen (ja miksei uudenkin) jos liian nopeesti puristaa kasaan niin käy monesti noin että menee löysäksi ja alkaa se kiristimen tappi naputtamaan taustan vasteeseen kun pääsee koneen pyöriessä siitä pomppaamaan irti, pikkuhiljaa voimistuen kun löystyy enemmän.-teme- kirjoitti:200tkm näissä yleensä vesipumpulla ajellaan. kiristin kyllä kannattas aina hihnan vaihdon yhteydessä vaihtaa. ja muistaa aina uusi kiristin ilmata ennen asennusta.
Kaikissa 2.5 turboissa on samat paremmat veivit.-teme- kirjoitti:No jos tuolle tiellä lähet niin kannattaa ne veivit vaihtaa samalla. Vaikka sti vakiot edes.
2.0 onkin eri sti vs. muut, 2.5 on samat kaikissa ja vastaavat kun sti.-teme- kirjoitti:Tuotapa en tiennyt. että kaikissa on samat. Oletin että sti:ssä olis eri veivit kun wrx
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa