-teme- kirjoitti:Eibachilla näkys olevan 1" korotus jousisarja, eikä edes pahan hintanen.
https://eibach.com/us/i-11114-pro-lift- ... -2-5l.html
rs 200 kirjoitti:Luuleeko joku että katsastus setä edes huomaa tuuman tai kahden tuuman korotusta Outbackissa?? Ostaa vaan korotus sarjan, säädät kulmat ja suuntaukset ja ajelet onnellisena korkeammalla Subarulla..
-teme- kirjoitti:Aina pitää pyöränkulmat saataa kun auton jousitusta muutetaan, mutta 1" korotuksessa riittää vielä säätövarat ilman että taka apurunkoo tarvii pudottaa. Ei ne katsurit varmaankaan tuota 1" korotusta huomaa jos se on jousilla tehty ja vielä varmistukseksi maalaa jouset mustaksi. Mutta jos niitä spacereita on työnnetty iskarin tai apurungon väliin niin voi olla että poistattaa.
Ja eiköhän tuossa eibacin sarjassa tule mukana tuv laput kuten madallussarjoissakin.
tuRboman kirjoitti:Yhtäkkiä tuli mieleen, että onkohan nuo Eibach jouset +1" jenkkialustaan? Sekin kannattaa kysyä. Heillä kun on korkeus 8.7" vs meidän 8". Eli korotus voikin olla 1.7/1.8". Riittääkö tuohon enää alkuperäiset iskarit? Jenkeillä lienee eri putket kuin meillä.
tuRboman kirjoitti:https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://www.subaruoutback.org/threads/vibrations-after-2%E2%80%9D-lift.468249/&share_tid=468249&share_fid=90850&share_type=t
Vibrations after 2” lift
Kannattaa lukaista tuota topiccia. Ei oikein hyvä. Jopa 1" jousikorotuksilla vibaa. Vetonivelissä sen verran kulumaa.
Ande kirjoitti:tuRboman kirjoitti:https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://www.subaruoutback.org/threads/vibrations-after-2%E2%80%9D-lift.468249/&share_tid=468249&share_fid=90850&share_type=t
Vibrations after 2” lift
Kannattaa lukaista tuota topiccia. Ei oikein hyvä. Jopa 1" jousikorotuksilla vibaa. Vetonivelissä sen verran kulumaa.
Luin läpi monenkin foorumin vibrauskeskustelut. Tärinä ilmeisesti johtuu CVT:n kiinnityskumin "löysyydestä". Myynnissä on jo inserttejä, joiden avulla tärinä on useammassa tapauksessa saatu poistettua, ei kaikissa.
Mielenkiintoinen tieto oli myös Ready Lift -firman nostosarjan olevan käytännössä tärinävapaa. Siinä ei ole takapään apurungon korotuspaloja. Korotus tehdään pelkästään jousipakan päälle kiinnitettävällä spacerilla.
https://www.readylift.com/2-0-sst-lift- ... ack-1.html
Täytyy vielä surffailla.
tuRboman kirjoitti:No on hitokseen hyvän näköinen ja kuuloinen juttu! Tuollainen alusta sais olla optiona jo heti ostaessa. Nyt vois laittaa vielä isompaa pulla/rupulirengasta alle jos innostaa
Ehdottomasti hyvä päivitys Outbackille
baburusa kirjoitti:Hyvännäköinen. Nyt vielä rengastus kohdilleen niin pääsee. Oletko käyttänyt katsurilla autoa vielä? Itselläni kolmessa ollut korotus alla eikä vielä sen koomin asiasta ole mainittu.
baburusa kirjoitti:Vääntö on kyllä riittänyt ainakin omiin tarpeisiin varsin hyvin oli automaatti tai manuaalilaatikosta kyse. Edellisessä oli alennusvaihteisto jolla pääsi pahimpiin paikkoihin vaivatta. Korotusta on ollut max 50mm. Tämän jälkeen camberin säätö menee vaikeaksi vakio alustan osilla.
Subbeman kirjoitti:By to way. Tuossa nyt Outbackin uusi maavara (24-30 cm, alin koha - helmakorkeus). Rengastus on 235/60/18 ja korotuspalat 3 cm:n sarjasta. Tuo nyt saa riittää. Ei ole ajoon vaikutusta, tulin juuri mökille (200 km), en huomannut minkäänlaista ylimääräistä vetelyä, tärinää tai vapinaa tms mitä foorumissa on jotkut saaneet aikaiseksi. Hyvä!
nemola kirjoitti:Subbeman kirjoitti:By to way. Tuossa nyt Outbackin uusi maavara (24-30 cm, alin koha - helmakorkeus). Rengastus on 235/60/18 ja korotuspalat 3 cm:n sarjasta. Tuo nyt saa riittää. Ei ole ajoon vaikutusta, tulin juuri mökille (200 km), en huomannut minkäänlaista ylimääräistä vetelyä, tärinää tai vapinaa tms mitä foorumissa on jotkut saaneet aikaiseksi. Hyvä!
Ei ole vastauksia tai edes arveluita myöhempiin lumimöyrimisongelmiin, mutta muuten tuli mieleen, että mitenkäs epätasaisemmassa maastossa ulosjoustot? Jos korotuspalat ja rengaskoon muuttaminen ovat ne muutokset, niin onko suhteessa kasvaneeseen maavaraan ulosjoustot pienentyneet. Tuli vaan mieleen isäukon 4x4 Octaviasta, jossa aikoinaan vakiona oli 15mm korotettu maavara totteuttu ilmeisesti ulosjoustoista tinkimällä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: -teme- ja 3 vierailijaa