HUOM!!! Uudet foorumille rekisteröityvät käyttäjät tai vanhat jotka jostain syystä tarvitsevat tunnusten uudelleenaktivoinnin (esim. joidenkin profiilitietojen muutoksen johdosta).

Toistaiseksi palvelimen viestit ainakaan gmail-osoitteisiin eivät mene läpi, joten rekisteröinnin yhteydessä lähetettävä tunnusten aktivointiviesti ei koskaan saavu perille. Tällaisessa tilanteissa ole yhteydessä sähköpostitse info@subaruclubfinland.net niin katsotaan tunnusten aktivointi kuntoon.

Lisäksi uusien clubin jäseniksi liittyvien maksu kattaa myös vuoden 2024.

Sti takaputkisto WRX:ään?

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
Turakeisari
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Elo 2015, 20:06

Sti takaputkisto WRX:ään?

ViestiKirjoittaja Turakeisari » 11 Tammi 2021, 19:22

Takapömpeli ei mennyt leimasta läpi äänen ja vuotojen takia ja etsin halpaa korjausta. Eikös 04 STi catback mene heittämällä 05 WRX:ään?
Viimeksi muokannut Turakeisari 12 Tammi 2021, 22:07, yhteensä muokattu 1 kertaa.

smacine
Jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 30 Tammi 2015, 19:14

Re: Sti takaputkisto WRX:ään?

ViestiKirjoittaja smacine » 11 Tammi 2021, 23:13

No mulla on -05 sti:n putki -02 farkku Wrx:ssä Että kyllä se sinne menee. Hämärästi muistelisin että kiinnikkeissä on jotain pientä eroa, että ei ihan heittämällä mutta helposti kuitenkin. Jos joku muistaa paremmin kertokoon..

Avatar
ximmo
Viestit: 535
Liittynyt: 29 Tammi 2015, 23:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sti takaputkisto WRX:ään?

ViestiKirjoittaja ximmo » 12 Tammi 2021, 15:56

Pitäisi mennä catbackit ristiin bugeyestä hawkeyeen asti eli 01-07. Ei siis haittaa edes moottorin muuttuminen "isolohkoon" vuonna 2006. Mulla on ollut MY05 WRX:ssä catback, joka siirrettiin siihen MY07 STi:stä. Ja aiemmin olen myynyt yhden catbackin WRX:stä Foresteriin, ja sinnekin meni bolt-on. Hatchbackissa onkin sitten jo erimittainen downpipe, niin ei oikein kelpaa loppupätkät, varsinkin kun STI:n takaosa on aivan erilainen.
Herrasmiesautoilija.
my09 Forester TD (faijalla)
M135i xDrive
ex: my08 Impreza WRX STi "pullukka"
ex: my05 Impreza WRX

Turakeisari
Viestit: 44
Liittynyt: 06 Elo 2015, 20:06

Re: Sti takaputkisto WRX:ään?

ViestiKirjoittaja Turakeisari » 12 Tammi 2021, 22:05

Kiitoksia!


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa