Qulle kirjoitti:Parempi pieni klappi ku jumivat jarrut
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
325Turbo kirjoitti:Täällä sama ilmiö. Kyseessä -07 Legacy Outback 2.5, hirmuinen rallatus etupäässä. Satula käsin liikutellen klonksuu, molemmilla puolilla, kuskin puoli pahempi. Helähtää, kun potkaisee renkaaseen. Tilasin eBaysta palojen jouset ja tappisarjat kumeineen ja uusine pultteineen. Myyjä vielä valmistusnumeron perusteella erikseen haarukoi (tai oli haarukoivinaan) oikeat. No, posti toi paketin ja suurin toivein hommiin. Äkkiähän nuo on revitty irti, mutta... Jotta mikään ei vahingossakaan onnistuisi, niin tässäkin tapauksessa tuli liian pitkät tapit. Ei nuo pidemmät tietenkään menneet tarpeeksi syvälle. Siis, onko nuo lyhkäsemmät nyt varmasti oikeat? Ettei joku ole jo sinne jotain osavaihdoksia tehnyt. Ja onko takana samanlaiset tapit kuin edessä? Nuo pidemmät tapit kyllä tuntuivat aika napakoilta, joten uusilla tapeilla rallatus saattaa poistua. Jos vain olisi oikeat...
Tai sitten vaatii uudet satulan kannakkeet, selvinnee kun löytyy oikeat tapit.
ravenfinland kirjoitti:Onko uusien tappien mukana tulleet kumet sopivat vanhoihin tappeihin? Itselle kävi samalla lailla foresterin kanssa, ettei uudet tapit sopineetkaan paikoilleen. Onneksi vanhan tapin kumet uusiin vaihtamalla sain ainakin omassa kolinat loppumaan.
yason kirjoitti:Pienemmät tapit näyttää niiltä, mitä olen Subarussa nähnyt.
325Turbo kirjoitti:Onko edessä ja takana samanlaiset?
-teme- kirjoitti:Kokeileppa saada toinen mäntä liikkumaan silleen että lukitset sen toisen että se ei pääse tulemaan ulos yhtään niin kyllä se hydraalinenpaine sen liikkeelle saa kun menet polkemaan jarrua. Sitten vaan wd40 tai vastaavaa kumin sisään ja painelet sisälle mitä se menee ja taas ulos ja lisää öljyä. Voi vielä sen verran saada herkisteltyä että toimii niin kauvan kun saat uudet männät.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa