Reetuhai2 kirjoitti:En vaan voi olla kysymättä, minkä takia sille koneelle halutaan väkisin syöttää omia jätöksiänsä? Siitä kun ei mitään hyvää seuraa. Jos on joskus kattellu parisataa tonnia ajettujen vehkeitten imukanavia missä on ollu EGR käytössä, ni ymmärtää mitä meinataan. On meinaan sen verran karua katottavaa, kun sitä mustaa mönjää on joka reikä täynnä, ja ilmalle mehupillin kokonen reikä.
jaalto65 kirjoitti:Siispä tilasin EGRn ynnä tiivisteet, tarvikemallia kun siinä säästi puolet rahaa. Vaihdoin sen paikalleen ja otin toki aiemmin tekemäni tulpan samalla pois. Ajattelin että tällähän se nyt pitäisi olla taputeltu, mutta mitä vielä. Moottori toki toimii niin kuin aiemmin, tehot on siis tallella, mutta kun se P0409 tulee edelleen joka toisen tai kolmannen starttauksen yhteydessä. Mikähän tälle nyt avuksi?
scoobytune kirjoitti:EGR asentotunnistin täytyy kalibroida/resetoida vaihdon yhteydessä varsinkin jos laittaa tarvikemallin tilalle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa