Tenox kirjoitti:https://www.dropbox.com/s/9wfr8xretcwtcod/PSX_20200812_233038.jpg?dl=0
Tuossa kiilloituksen ja vahauksen jälkeen. Talvea odotellessa.
-teme- kirjoitti:Jos se käy nätisti eikä naputa niin mitäpä noita säätämään, tuo hintakin on semmonen että nostaakohan ne koneen pois.
delete kirjoitti:Tulpiksi itselle vaihdoin NGK ILFR6B iridiumit ja hyvin on pelannut.
-teme- kirjoitti:Onnistuu vaihtamaan itse, vänkärin puolelta ei tarvii kun imuboxin snorkkeli purkaa pois ja kuskin puolelta akku niin mahtuu vaihtamaan. Ballastit on sitten umpion alapuolella eli vaatii puskurin irroituksen jotta saa umpiot irti.
Tenox kirjoitti:Lisää tyhmiä kysymyksiä. Missä ja miten helposti vaihdettavissa on raitisilmansuodatin? Jätänkö suosiolla huollon vaihdettavaksi, vai vaihdanko itse ennen kuin vien huoltoon? Eli onko heleppo?
Xenonit sain vaihdettua (ei mennyt kuin Strömsössä, mutta ei siitä sen enempää, teoriassa todella helpot vaihtaa). Toimii taas normaalisti, eli ballastit oli ok. Etujarrulevyt ja palat menee vaihtoon seuraavan öljyhuollon yhteydessä. Palat tulikin auton mukana, levyt ja työ noin 140e. Ei paha.
chinaski kirjoitti:Eikös raitisilmasuodatin ole Subaruissa hansikaslokeron takana? Youtubesta varmaan löytyy ohje, kun hakee "cabin air filter subaru outback" ja vuosimalli.
Jamesi kirjoitti:Eihän näissä kulutusta pitäis miettiä, mut kysyn kuitenkin. Paljonko tommonen h6 kuluttaa? Nykynen 2.0r menee jollain 10-12l/100km...
Tenox kirjoitti:chinaski kirjoitti:Eikös raitisilmasuodatin ole Subaruissa hansikaslokeron takana? Youtubesta varmaan löytyy ohje, kun hakee "cabin air filter subaru outback" ja vuosimalli.
Kiitos hakusanoista.
https://www.youtube.com/watch?v=cpWmETNDj5E
Näyttää tuon perusteella hommalta, jossa mun tekemänä menee niin paljon erilaisia vuosien aikana kovettuneita muoviosia kappaleiksi, että pitää ostaa mustaa jesaria lisää, että saa kaiken takaisin kasaan. Taidan myös lykätä tuon vaihtoa vielä yhdellä vuodella... Ei inspiroi sitten yhtään ja taas toisaalta tuosta on ihan turha maksaakaan, kun homma on tehtävissä, mutta siihen menee kuitenkin jonkin verran aikaa.
Oisko 2022 sitten raikkarin vaihtovuosi.
Tenox kirjoitti:Mites muuten näiden 0-100km/h kiihtyvyys? Tuntuu tuo tehtaan ilmoittama aika hitaalta verrattuna siihen mikä on fiilis ja mihin nelivetoisen 245hv auton pitäisi kyetä. Taitaa olla 8,4s se mitä luvataan. Itse kokeilin kertaalleen Sport/Sharp moodilla puhelimen GPS Race Timer appin kanssa ja sain tulokseksi 7,0s. Vaihtoi isompaa tarkalleen 7000rpm kohdalla. Ilmeisesti rajoitin on 7300rpm kohdalla, mutta en usko, että aika tuosta juuri paranisi vaikka itse yrittäisi puikottaa manuaalipuolella. Tiedä sitten miten tarkka appi on kyseessä, mutta kuulostaa tuo nyt hiukan "oikeammalta" minun mielestäni, kuin tehtaan arvot.
-teme- kirjoitti:Apukuskin puolelle on helppo vaihtaa ite, imuilman ohjain pois edestä ja sitten vaan polttimon kannasta kiinni ja vastapäivään n.90 astetta ja kanta irtoaa pois umpiosta, kuskin puolelle on vähän tiukempi jos ei ota akkua pois edestä mutta muuten sama.
AsA85 kirjoitti:Sitä minä oon vaan ihmetellyt että miten näillä pääsee muka noin vähällä kulutuksella?
Meille menee tuon oman kulutus mittarin mukaan matka ajossa 10-11 l/100km ja tässä nurkka ajossa taas 13-14
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa