Noobi kyssäreitä mutta annetaan palaa. Tullut "kannustusta" Legacy GT (facelift/ej20x/AT) vakio downpipen vaihtamisesta paremmin virtaavaan katilliseen downpipeen. Bolt-on ratkaisua ja suosituksia etsinnässä (ihi vf44 ja automaatin "mutka" downpipessä). Ilm vakiona 400cel ja nää katilliset karkeesti 200cel -> päästöistä tarvis päästä läpi, vuosittainen vaihtojumppa ei ennen katsastusta kiinnosta, vaan haetaan pidempiaikaista ratkaisua.
Hks Metal calatyst (reilu 1t€), sard sports (700€) ja invidia jotenkuten tiedossa (näistä saa avata näkemyksiä puolesta/vastaan), nämä n. 200 cel ja jengi ilmeisesti päässyt päästöistä läpi? Onko muita suosituksia tai vinkkejä jne mistä katsoa ja etsiä, saa tarjotakin jos on ylimääräisenä.