Jelppinkiä tarvittas! Kyseessä on -97 GC, johon istutetaan tekniikka -05 WRX:stä. EJ205 ja TY754VN6AA (laatikko, kardaani ja perä). Johtosarjat, kojelauta yms.
Paikallaan olis nyt kone ja moottorityynyt, -05 etuapurunko, laatikko omilla kiinnikkeillä, kardaani ja perä. Kone näyttää keulivan selkeästi. Kulma on niin iso, että sen näkee silmällä ihan heti.
Kardaani olis aika suorassa, jolloin kulmat luonnollisesti on laatikon ja perän nivelissä. Aika suorassa tarkoittaa, että laatikon perää 2-3mm laskemalla eroa on vaikea enää havaita. Mutta jos laatikon perää laskee, niin koneen keulinta kasvaa.
Onko tuo koneen keulinta normaalia? Jos on, niin montakohan astetta se olis suurinpiirtein?
Missä olisi GC- korissa kohta, joka korin pyörillään ollessa on pituussuunnassa suurin piirtein vaakasuorassa?
Onko Classicin ja -05:n etuapurungoissa korkeusero, joka aiheuttaa tuon koneen asennon? Paikalleen tuo -05 meni, kunhan laittoi.
Vähä on nyt sormi suussa, joten käännyn tietäjien puoleen!