JPA kirjoitti:Kyllä taas nousee perseily nextille levelille:
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015040319464644_uu.shtml
Mauri H kirjoitti:Bilteman porakonehooni on siinä tainnut pyöriä.
mechanix kirjoitti:Mauri H kirjoitti:Bilteman porakonehooni on siinä tainnut pyöriä.
Se ei kyllä selitä tuota perseilyä pytyssä jos on edes etäinen kuvitelma minkä takia ja miten pyttyjä hoonataan ja tietää miten päin porakonetta pidetään käsissä
JPA kirjoitti:Ruma kun mikä, mutta raikkaasti kiihtyy:
http://www.topgearsuomi.fi/content/tassa-hirviomainen-skoda-ei-heti-uskoisi-tasta-mallista
Tomcat kirjoitti:Uus avuttomuuden huippu, seuraavaks poliisi antaa varmaan kolme kovaa vinkkiä pyyhkimien käytöstä
http://www.iltalehti.fi/autot/2015050119602315_au.shtml
Mauri H kirjoitti:Soita hälytyskeskukseen
Tomcat kirjoitti:Varoittava esimerkki siitä ettei tälläisiä idiootteja pitäisi laskea lomalle ollenkaan, viddu mitä pölvästejä!!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015050 ... 2_uu.shtml
nemola kirjoitti:Nauran hyvillä mielin hyvälle vakiovarusteelle!
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/201505200164848_v1.shtml
HABA kirjoitti:On tuo autojen kehittely karannu niin pahasti lapasesta... tommosia toimintoja ja niiden olemassa oloa kohta testaillaan tuola liikenteessäki. http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/arti ... yi/5122322 Nimimerkillä: Kerran auton alle jäin ja ei ollut kivaa...
Sitte, ku autolla ei saa enää itse ajaa, minä hyppään vanhan polkupyöräni selkään.
JPA kirjoitti:[url]http://m.iltalehti.fi/autot/2015062719940677_au.shtml[/url]
Taas näitä "oletko aina pyyhkinyt perseesi väärin" tyyppisiä asiantuntijan ohjeita. Osaako joku selittää mitä kohta 3. oikein tarkottaa selkokielellä.
STi06 kirjoitti:"Tiukan jarrutuksen jälkeen automaatti kannattaa laittaa vapaalle, jos on tarkoitus pysyä paikallaan. "
Niin kun kaikki valoristeykset on aina tasasella maalla... Oisko kuitenkin sitten se P mitään?
STi06 kirjoitti:Niin kun kaikki valoristeykset on aina tasasella maalla... Oisko kuitenkin sitten se P mitään?
JuhaH kirjoitti:STi06 kirjoitti:Niin kun kaikki valoristeykset on aina tasasella maalla... Oisko kuitenkin sitten se P mitään?
Lienenkö väärässä, mutta oon ymmärtänyt että pelkän P:n käyttäminen mäessä pidemmän päälle ei ole hyväksi sille parkkihampaalle/-kehälle, lähinnä se irrottautuminen siis.
Mauri H kirjoitti:[quote="JuhaH"][quote="STi06"]Niin kun kaikki valoristeykset on aina tasasella maalla... Oisko kuitenkin sitten se P mitään?
Qulle kirjoitti:Mauri H kirjoitti:Se kynsi on vaan kovilla jos annat auton valahtaa sitä kynttä vasten voimalla kun helläät jarrun. Käsijarrua kannattaa käyttää, eli vaihde P:lle, kässäri kireälle ja vasta siten vapautetaan jarru.
Tuo onkin hyvä neuvo kun eka automaatti itelle... aika pamahdus kuuluu ulospäin kun mäessä ottaa P:ltä pois.
Qulle kirjoitti:Itsehän en käytä tossa outbackissa kässäriä juuri koskaan. Pihalla on mäkeä ja silloin kun auto jää yöksi ulos, aamulla lähtiessä paukahtaa aika tavalla kun ottaa P:ltä pois vaihteen. Pitää varmaan alkaa käyttämään ko. tilanteissa käsijarrua...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa