Qulle kirjoitti:Aika komia bisnes tuo roiskeläppähomma... leikkaa vähän kumimattoa ja maksaa helposti kolminumeroisia euroja
Amazonmies kirjoitti:Qulle kirjoitti:Aika komia bisnes tuo roiskeläppähomma... leikkaa vähän kumimattoa ja maksaa helposti kolminumeroisia euroja
Samaa mieltä. En olisi noita Gorillankaan läppiä normaalihinnalla (89,95 dollaria) ostanut ja tuohon tulee vielä päälle tulli ja alvi. Tehtiin vaihtokaupat, minä sain läpät ja he saivat hyvät valokuvat
OEM-läpät olisivat muuten maksaneet Foreen 189 euroa
Qulle kirjoitti:Aika komia bisnes tuo roiskeläppähomma... leikkaa vähän kumimattoa ja maksaa helposti kolminumeroisia euroja
Lonttatuavi kirjoitti:itse tilasin jenkki ebaysta
Maxhine kirjoitti:Lonttatuavi kirjoitti:itse tilasin jenkki ebaysta
Sit osaisitko kertoa mitä import charges tarkoittaa tuolla? Kun lukee sen, niin siinä on tullit, verot jne. Mut sitten ei kuitankaan ole... Hieman hämmentävä "lisä" tuossa...
Mauri H kirjoitti:Ne on juuri ne, maksat tavaraa ostaessasi arvion tulleista ja alveista, ja sinun pitäisi saada sitten takaisin jos niitä meneekin vähemmän. Sikäli helppoa ettei tarvii tulliselvityksiä tehdä vaan kama tulee suoraan kotiin.
-teme- kirjoitti:Onhan se orkkikset tosiaan sirommat kun mitkään kunnon läpät, mutta eipä niistä oikeeta hyötyä olekkaan, ukon foressa on orkkikset ollu koko ajan ja näkyy helmat olevan kiven iskua täynnä. On ne vaan niin onnettoman kokoset niinkun nykyautoissa kaikissa. Eikä varmasti ole sen edullisemmat kun autoarmorin tai rokblokzin jne. läpät.
Bruce Wayne kirjoitti:Onko näistä premium-malleista kokemusta?
Silent_alarm kirjoitti:
Tosson foto, muokattu että saa kunnolla läpistä selvää. "Tein itte ja säästin" malliset.
Eli 20€ makso rulla kumia mätänetissä (http://www.motonet.fi/fi/tuote/401251/R ... i-60x100cm)
ja 10€ pussillinen muovisia korikiinnikkeitä joita ostin kaks. Pakastepitsa kartonkilaatikossa maksaa kaupassa sen 2,50-6€. Kaks semmosta piti vielä ostaa et sai sapluunaan kartonkia ja nälän pois
Eli jonkun about 40-50€ makso koko läjä. Pituus on omasta mielestä hyvä ("maavara" jonkun 5-8cm) mut sais tulla enemmän ulos korista (nyt tasan lokarin reunan kanssa). Enkä tehny mitään ihmeen kiinnitysrautoja. Muovisilla korinastoilla vaan alkuperäisiin reikiin kiinni. Ei repee korinosat eikä tipu ajossa.
Joutuu tekee noista vielä evot ens talveks ni voisin nuo "siveelliset" versiot myydä pois sitten samalla kun teen uudet Nii ja tossa kuvassa niillä on jo ajettu noin 10-12tkm
lorkk kirjoitti:Ääni tälle, itse tykkään mönkiä hiekkatietä ja lällikköjä sekä alkutalven lumikoissa. Mätänetin läpistä tein taakse ja toisen sain revittyä pois talvella kun peruuttelin lumipaakkuun pahki niin että tuntu. Muutoin Nema Proplema. Eteen laitoin mätänetin jotkut hienommat läpät mutta nepä ei kestäneet talven pakkasia ja ripotelleet itsensä minne lie.
Silent_alarm kirjoitti:lorkk kirjoitti:Ääni tälle, itse tykkään mönkiä hiekkatietä ja lällikköjä sekä alkutalven lumikoissa. Mätänetin läpistä tein taakse ja toisen sain revittyä pois talvella kun peruuttelin lumipaakkuun pahki niin että tuntu. Muutoin Nema Proplema. Eteen laitoin mätänetin jotkut hienommat läpät mutta nepä ei kestäneet talven pakkasia ja ripotelleet itsensä minne lie.
Sain tehtyä emännän Foreen ne "vähän järeemmät läpät". Hieman pään pyörittelyä ne vissiin on lopunviimein aiheuttanu muissa ihmisissä Tein niistä jo ihan rehellisesti ylipitkät mutta sitä varten mää ne sitten perinteiseen offarityyliin ketjutinkin Ketjut osoittautui muutenkin käteviks ruottin reissulla kun oli koko auto täys populaa ja matkatavaraa. Pysty lyhentää näppärästi (jesarilla silloin, nippareilla voi kans) ni ei raapinu maahan
3AHG kirjoitti:Saakos noita korikiinnikkeitä marmorilta ?
Silent_alarm kirjoitti:Juu, lähinnä se siinä oli syynä alunperin että ei pääse peruuttaessa menemään renkaan alle. Periaatteessa voi vaikka kanttarin yli peruuttaa niin pitäis tulla yli ihan nätisti Foressa kun on noissa muovihelmoissa ja takapuskurissa sopivasti neliön muotoiset reiät ni sai niihin neliökantapultit ja niihin ketjun päät kiinni Sitä vaan herkästi tekee 120 nopeuksissa että lähtee etuläpät lepattamaan niin paukuttaa sitten ketjua helmaa vasten Oikeestaan sen voisi korjata sillä että pistäis mustaa kutistesukkaa ketjun päälle niin se sen verran jäykistyis että ei pääsis ihan valtoimenaan heilumaan, vaan sitten ei enää paljoa lyhennellä Tai sitten kaventaisi läppiä. Tuleehan nuo kuitenkin 5cm yläpäässä korilinjan ulkopuolelle ja siitä pystysuoraan alas. Näyttävät aika hä!vyttömille ja isoille lopunviimein, vaan pitävät kyljet huomattavasti puhtaampina kuin korilinjan kanssa samassa tasossa olevat pitivät kun paiskaavat pyörästä lentävät kunnolla sivulle eikä pitkin kylkiä. Kanssa autoilijat kiittävät vesisateella, lentää sitä vodaa vähän joka suuntaan niitten läppien takia
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija