JikkaPee kirjoitti:Vissii vaikeasti ymmärrettävä selitys/kysymys. Eli auto ei käynnisty muuten kuin kytkin pohjassa ja KYLLÄ avainta samalla kääntämällä...sama helv**in keksintö on lähes kaikissa uudemmissa merkeissä (tojo,vag...ym.). Tuon keksinnön ohituksen jos olis joku keksiny tai suorittanu ni saa kertoa!
AimoPaukku kirjoitti:Ratkaisu, joskaan ei halvin.
Uudemmista Ob:sta puuttuu sekä avain että kytkin.
khalonen kirjoitti:Ei ole tietoa miten vaikuttaa Ecussa eikä omassa autossa kytkimessä olekaan anturia että olisi voinut tutkia, voi hyvinkin muuttaa jotain arvoa. Kuten vapaananturi jos vikaantuu ja näyttää vapaata niin putoaa AVCS kokonaan pois käytöstä.
Toinen juttu miksi sitä kytkintä ei vaan voi painaa startatessa? Säästää starttia ja moottoria kun pyörii herkemmin että tarvii pyörittää puolta vaihelaatikkoa mukana. Itellä ainakin tulee aina painettua joka vehkeessä vaikka se ei startille olekaan vaatimuksena. Varsinkin pakkasella.
Hakala kirjoitti:khalonen kirjoitti:Ei ole tietoa miten vaikuttaa Ecussa eikä omassa autossa kytkimessä olekaan anturia että olisi voinut tutkia, voi hyvinkin muuttaa jotain arvoa. Kuten vapaananturi jos vikaantuu ja näyttää vapaata niin putoaa AVCS kokonaan pois käytöstä.
Toinen juttu miksi sitä kytkintä ei vaan voi painaa startatessa? Säästää starttia ja moottoria kun pyörii herkemmin että tarvii pyörittää puolta vaihelaatikkoa mukana. Itellä ainakin tulee aina painettua joka vehkeessä vaikka se ei startille olekaan vaatimuksena. Varsinkin pakkasella.
RHD-auton ainoa hyvä puoli on helppo starttaus vieressä seistessä Talvisin tulee usein laitettua auto käyntiin ennen sisälle istumista.
mechanix kirjoitti:Hakala kirjoitti:khalonen kirjoitti:Ei ole tietoa miten vaikuttaa Ecussa eikä omassa autossa kytkimessä olekaan anturia että olisi voinut tutkia, voi hyvinkin muuttaa jotain arvoa. Kuten vapaananturi jos vikaantuu ja näyttää vapaata niin putoaa AVCS kokonaan pois käytöstä.
Toinen juttu miksi sitä kytkintä ei vaan voi painaa startatessa? Säästää starttia ja moottoria kun pyörii herkemmin että tarvii pyörittää puolta vaihelaatikkoa mukana. Itellä ainakin tulee aina painettua joka vehkeessä vaikka se ei startille olekaan vaatimuksena. Varsinkin pakkasella.
RHD-auton ainoa hyvä puoli on helppo starttaus vieressä seistessä Talvisin tulee usein laitettua auto käyntiin ennen sisälle istumista.
Paitsi että monissa JDM impuissa käsittääkseni ja ainakin 3gen legacy twineissä on sama ominaisuus, ei startti pyöri jos kytkin ei ole pohjassa.
Äkkiä miettiessä huonoja puolia niin startilla ei saa autoa liikkumaan, aina pitää startatessa kammeta ittensä autoon ja miten vaikuttaa ajan saatossa päittäislaakeriin. Omasta sen poistin käytöstä lekassa kun ei tieto mene eculle eikä ole vakkaria.
Jampsu kirjoitti:mechanix kirjoitti:Hakala kirjoitti:[quote="khalonen"]Ei ole tietoa miten vaikuttaa Ecussa eikä omassa autossa kytkimessä olekaan anturia että olisi voinut tutkia, voi hyvinkin muuttaa jotain arvoa. Kuten vapaananturi jos vikaantuu ja näyttää vapaata niin putoaa AVCS kokonaan pois käytöstä.
Toinen juttu miksi sitä kytkintä ei vaan voi painaa startatessa? Säästää starttia ja moottoria kun pyörii herkemmin että tarvii pyörittää puolta vaihelaatikkoa mukana. Itellä ainakin tulee aina painettua joka vehkeessä vaikka se ei startille olekaan vaatimuksena. Varsinkin pakkasella.
RHD-auton ainoa hyvä puoli on helppo starttaus vieressä seistessä Talvisin tulee usein laitettua auto käyntiin ennen sisälle istumista.
Paitsi että monissa JDM impuissa käsittääkseni ja ainakin 3gen legacy twineissä on sama ominaisuus, ei startti pyöri jos kytkin ei ole pohjassa.
Äkkiä miettiessä huonoja puolia niin startilla ei saa autoa liikkumaan, aina pitää startatessa kammeta ittensä autoon ja miten vaikuttaa ajan saatossa päittäislaakeriin. Omasta sen poistin käytöstä lekassa kun ei tieto mene eculle eikä ole vakkaria.
Hakala kirjoitti:USAssa pakollinen käsittääkseni.. Sitä kautta varmaan jäänyt muihinkin malleihin
Olen myös kiinnostunut että voiko kytkinpolkimen takaa vain ohittaa kytkimen? Vaikuttaako se mihinkään muuhun esim. newageissa kun tieto menee kuitenkin eculle, jos ei ole vakkaria
khalonen kirjoitti:Ei ole tietoa miten vaikuttaa Ecussa eikä omassa autossa kytkimessä olekaan anturia että olisi voinut tutkia, voi hyvinkin muuttaa jotain arvoa. Kuten vapaananturi jos vikaantuu ja näyttää vapaata niin putoaa AVCS kokonaan pois käytöstä.
Toinen juttu miksi sitä kytkintä ei vaan voi painaa startatessa? Säästää starttia ja moottoria kun pyörii herkemmin että tarvii pyörittää puolta vaihelaatikkoa mukana. Itellä ainakin tulee aina painettua joka vehkeessä vaikka se ei startille olekaan vaatimuksena. Varsinkin pakkasella.
Hakala kirjoitti:RHD-auton ainoa hyvä puoli on helppo starttaus vieressä seistessä Talvisin tulee usein laitettua auto käyntiin ennen sisälle istumista.
SixStars kirjoitti:Hakala kirjoitti:RHD-auton ainoa hyvä puoli on helppo starttaus vieressä seistessä Talvisin tulee usein laitettua auto käyntiin ennen sisälle istumista.
Tiiä ny ainoosta hyvästä puolesta ( hinta köh varusteet köh mikäruoste köh ), mut saahan tuon omankin käyntiin vaikka 100 metrin päästä - se on kiva varuste se
Hakala kirjoitti:Ei se ohjauksen puoli noita takaa mutta senpä takia laitoin tuon hymiön
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa