Sandman1 kirjoitti:Tottuu kyllä, ärsyttää aina... mutta muuten kun ei ole valittamista.
Purnasin tuosta maahantuojalle, kun kerran tapasin ja sano, että olen ainoo joka siitä on valittanut. Totesin vaan, että ette ole kuunnellut autonomistajia, kun minä olen kyllä kuullut jo monelta.
an13 kirjoitti:Maksimitehon kierroksillahan sitä pitääkin kiihdyttää koko ajan sillon kun tosissaan pitää mennä, turha siinä mitään pykältää ja jättää tehoja käyttämättä.
Sandman1 kirjoitti:Vakkari päällä ne ei ole mukana, joten sitä voi testaa, kun asettaa vakkarin johki 30km ja ajelee kaasupolkimen kanssa. On paljon mukavempi ripeissä kiihdytyksissä.
Haiduk kirjoitti:Jep onhan niissä paljon uutta ja on itsekin tehnyt mieli päivittää. Harmi vaan että tosta outbackista ei ole enään ns. perus legacya. Itseä kun noi korotukset ja muut cross country tyylit ei juurikaan kiinnosta. Levorgista on sitten jätetty Suomen tuontiohjelmasta se 2-litranen versio pois ja toi 1.6 ei ole vielä houkutellut tarpeeksi paljon
Hansa1 kirjoitti:Tuo vähän mietitytti että miksihän sivupeilit vetästy oveen kiinni näissä uusissa. Jotenki pöljän näkönen tuossa...Onkohan tuossa joku järkeväkin syy?
JuhaH kirjoitti:Haiduk kirjoitti:Jep onhan niissä paljon uutta ja on itsekin tehnyt mieli päivittää. Harmi vaan että tosta outbackista ei ole enään ns. perus legacya. Itseä kun noi korotukset ja muut cross country tyylit ei juurikaan kiinnosta. Levorgista on sitten jätetty Suomen tuontiohjelmasta se 2-litranen versio pois ja toi 1.6 ei ole vielä houkutellut tarpeeksi paljon
Se että haikailisi Legacyn 2.5l ei-turbokoneen perään Levorgin 1.6DIT sijasta.. noh Ja vaikka 2015-> Legacyä Eurooppaan/Suomeen tuotaisiinkin niin hyvin todennäköisesti tuo 2.5 kone siellä enintään olisi keulalla..
Muita ihan kelpoja perusteluja Legacyn puolesta on toki, esim. nyt vaikka isompi kori = isommat sisätilat.
JPA kirjoitti:Hansa1 kirjoitti:Tuo vähän mietitytti että miksihän sivupeilit vetästy oveen kiinni näissä uusissa. Jotenki pöljän näkönen tuossa...Onkohan tuossa joku järkeväkin syy?
Jää pienempi katve a-pilarin juureen. Risteysajossa parempi näkyvyys.
Haiduk kirjoitti:Onhan muistaakseni 2013 eteenpäi moottorit jo FB- sarjaa eli on monilta osin erilaiset, se että huomaako sitä käytännössä ei auta kuin koeajaa. Ainakin päästöt, kulutus ja tehot ovat paperilla hieman paremmat. Kannattaa esim googlaa EJ- ja FB- moottorien eroja. CVT:hen on tullut jo aikasemmin pykälät niinkuin tässä mainittiikin. Myös alustaa on muutettu ainakin myyjän mukaan.
Hansa1 kirjoitti:Onko muilla ollut pissapojan paineen kans ongelmaa, laiskanlaisesti suutaa ja alaosaa ikkunaa, tuosta jo perjantaille korjaamokäynti sovittu.
Hansa1 kirjoitti:Sandman1 kirjoitti:Toi S/T on ihan höpöhöpö.
mikä S/T ?
Kysynpä nyt jo kun kohta kevättä pukkaa ja renkaat saapi vaihella, niin onko pulttiajoissa mitään muutoksia tullu? Ja tuo renkaanpaineen ilmaisin, onko mitään ylläreitä kun ite vaihtaa renkaita, en tajua koko paineenilmaisimen toiminta tapaa, miten ja mistä se tulkitsee ne paineet?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa